Close Menu
Entreacte
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Nosaltres
    • Subscripcions a l’edició en paper
    • Publicitat
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Entreacte
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    Entreacte
    Estàs a:Inici»Entrades»Actualitat»L’AADPC torna a col·laborar als centres penitenciaris Lledoners i Brians 1
    Actualitat

    L’AADPC torna a col·laborar als centres penitenciaris Lledoners i Brians 1

    EntreactePer Entreacte26 de setembre de 2018Actualitzat:26 de setembre de 2018No hi ha comentaris3 Minuts de lectura
    Imatge d'arxiu de 'Fuenteovejuna', de la companyia Obskené, al CP de Lledoners

    Es podrà veure una representació del grup de teatre a Brians 1 i la 10a Mostra de Lledoners.

    Publicitat

    Durant mes de setembre es reprèn la col·laboració de l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya ( AADPC) als centres penitenciaris de Lledoners i Brians 1, dins del marc de les activitats d’Acció Social de l’entitat.

    El 26 de setembre tindrà lloc la representació de l’obra En la consulta del dentista, una obra dirigida per director d’escena i associat de l’AADPC, Jaume Nadal, i protagonitzat per les internes que formen per part del Grup de Teatre Dones U al C.P. Brians 1. “És més dur sentir que es tanquen mentre tu surts i les companyes del taller es queden dins”, confessa Jaume Nadal en un reportatge sobre teatre a presons publicat a Entreacte.

    Un dia més tard, el 27 de setembre, la vicepresidenta i la secretària general de l’AADPC, les actrius Ester Bartomeu i Rosa Andreu, inauguraran la 10a Mostra de Teatre al C.P. Lledoners, on associats de l’AADPC presentaran disset espectacles als interns durant els següents tres caps de setmana.

    L’excepcionalitat del moment fa que molts dels espectacles que aquest any s’hi presenten, parlin de memòria històrica i llibertats.

    Aquesta serà una edició plena de simbolisme, amb uns espectadors excepcionals. Enguany hi seran, el vicepresident Oriol Junqueras i els consellers Jordi Turull, Josep Rull, Joaquim Forn i Raül Romeva, així com els presidents de l’ANC, Jordi Sànchez, i d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart. Els presos polítics i la resta de persones privades de llibertat que es troben al C.P. de Lledoners tindran l’oportunitat de veure un ventall d’espectacles de temàtica diversa que oferiran els nostres associats: comèdia, drama social, poesia, cabaret, monòlegs, musicals, teatre de l’absurd. L’excepcionalitat del moment fa que molts dels espectacles que aquest any s’hi presenten, parlin de memòria històrica i llibertats.

    Durant el matí del 14 d’octubre, els interns estaran acompanyats dels seus fills i familiars per compartir l’experiència d’assistir junts i gaudir de La llibreria màgica, una obra de teatre per a tots els públics de la Cia. PeixosPeixera Teatre. Aquesta acció, que es va iniciar l’any passat amb gran èxit, promou viure una experiència familiar amb naturalitat al voltant del teatre, com qualsevol altra família amb fills petits un diumenge al matí.

    L’AADPC, dins el marc d’accions socials que duu a terme la Secretaria de Cultura de l’entitat, col·labora amb la Direcció General de Serveis Penitenciaris amb l’objectiu d’apropar el món de les arts escèniques a un col·lectiu amb dificultat d’accés a la cultura i fer visible la seva situació a la resta de la societat mitjançant la promoció d’aquests esdeveniments. Per aquest motiu, convidem a tots el mitjans de comunicació a donar a conèixer aquestes activitats tant importants per al procés de rehabilitació dels interns i de les internes.

    Publicitat
    AADPC
    Comparteix. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
    Article anteriorTeatre a presons: Per a una glopada de vida
    Següent Article Mor l’actor i director Carles Canut
    Entreacte
    • Web
    • Facebook
    • X (Twitter)

    Revista d'arts escèniques i audiovisuals de Catalunya. Des de 1988.

    Articles Relacionats

    Les arts inclusives prenen Santa Coloma de Gramenet: arrenca el FITI

    4 de novembre de 2025

    El MAE presenta el fons de Comediants amb més de 20.000 documents

    29 d'octubre de 2025

    La Perla 29 porta la paraula “al límit” en una temporada amb Shakespeare, Racine i Koltès

    14 d'octubre de 2025
    Deixa un comentari Cancel Reply

    Publicitat
    No et perdis
    Opinió 4 de novembre de 2025

    Manifest (falsament humil) per un orgullós teatre millennial

    L’autor de la Trilogia de la condició ‘millennial’ (Teatre Lliure) proposa cinc trets definitoris de…

    Les arts inclusives prenen Santa Coloma de Gramenet: arrenca el FITI

    Ainere Ju, irreverent i gamberra

    Tot recordant Mercè Bruquetas i Josefina Güell: el teatre com a escola de vida

    Segueix-nos a les xarxes
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    On aconseguir Entreacte?
    Edició paper
    Núm 230 • Tardor 2025
    Publicitat

    L’única capçalera en català especialitzada en arts escèniques i audiovisuals. Entrevistes, reportatges, notícies, agenda... Tota la informació del sector del teatre, el cinema, les sèries i el doblatge a Catalunya.

    Editat per:
    AADPC
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Últims Articles

    Manifest (falsament humil) per un orgullós teatre millennial

    Les arts inclusives prenen Santa Coloma de Gramenet: arrenca el FITI

    Ainere Ju, irreverent i gamberra

    CONTINGUT
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    • Ajuntament de Barcelona
    • Generalitat de Catalunya
    • Cobierno de España
    • +34 93 231 14 84
    • entreacte@aadpc.cat
    • publicitat@entreacte.cat
    • © 2025 Entreacte
    • Nosaltres
    • Subscripcions a l’edició en paper
    • Publicitat

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.