Close Menu
Entreacte
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Entreacte
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    Entreacte
    Estàs a:Inici»Entrades»Personatges»Rosa Gàmiz. Molt a celebrar
    Personatges

    Rosa Gàmiz. Molt a celebrar

    Manuel Pérez i MuñozPer Manuel Pérez i Muñoz20 de setembre de 2018Actualitzat:20 de setembre de 2018No hi ha comentaris2 Minuts de lectura

    L’actriu celebra l’aniversari de les T de Teatre al Romea i presenta el projecte educatiu A Tempo al Temporada Alta

    El passat Festival Grec la vam veure al debut com a director de Pere Arquillué a Audiència i vernissatge i ja comença la temporada de nou al peu del canó amb E.V.A, l’espectacle que dirigeix Júlio Manrique per als 25 anys de la companyia T de Teatre, de la qual és fundadora.

    Però això no és tot, Gàmiz, a banda de fer també televisió (l’última Nit i dia, abans Ventdelplà, Temps de Silenci, Oh Espanya), també coordina, des de fa més de vint anys, projectes de teatre amb nens a diverses escoles i espais educatius. D’entre tots, destaca La Perla Petita, al costat d’Oriol Broggi, o el Projecte A Tempo, que entre octubre i novembre es desenvoluparà a escoles de Salt dins el Festival Temporada Alta.

    A Tempo té l’objectiu de generar i promoure espais d’interacció entre estudiants, professorat i professionals de les arts i la cultura. Ja és la segona edició d’aquest projecte que enguany amplia l’oferta i aprofundeix en els continguts. Els col·lectius que actualment treballen en projectes artístics a les escoles i instituts de Salt i Girona podran comptar amb el suport de Temporada Alta per treballar els llenguatges expressius i la competència cultural amb els joves i, a la vegada, els artistes de Temporada Alta tindran les portes obertes al món educatiu per fer visible el seu compromís amb la transformació social.

    Més informació sobre A Tempo al següent enllaç. 

    Comparteix. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
    Article anteriorPer què no augmenta el públic teatral?
    Següent Article Els escenògrafs catalans donen suport a Flores i Castells per la polèmica dels llaços grocs
    Manuel Pérez i Muñoz
    • Facebook
    • X (Twitter)
    • Instagram
    • LinkedIn

    Periodista i director d'Entreacte, entre altres coses.

    Articles Relacionats

    Susana Egea, de peus a terra

    12 de maig de 2025

    Gemma Charines, multitasques

    7 de maig de 2025

    Dramatúrgia catalana: la veu de l’autoria

    5 de maig de 2025
    Deixa un comentari Cancel Reply

    No et perdis
    Hibridació 19 de maig de 2025

    Un teatre per menjar-se’l

    Un crític literari es lamentava no fa gaire d’un periodisme en hores baixes que dedica…

    La intel·ligència artificial fa tremolar el món del doblatge

    La setmana gran de Lara Díez Quintanilla

    Robert Wilson protagonitza un documental ja disponible a CaixaForum+

    Segueix-nos a les xarxes
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    On aconseguir Entreacte?
    Edició paper
    Núm 228 • Primavera 2025
    Publicitat

    L’única capçalera en català especialitzada en arts escèniques i audiovisuals. Entrevistes, reportatges, notícies, agenda... Tota la informació del sector del teatre, el cinema, les sèries i el doblatge a Catalunya.

    Editat per:
    AADPC
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Últims Articles

    Un teatre per menjar-se’l

    La intel·ligència artificial fa tremolar el món del doblatge

    La setmana gran de Lara Díez Quintanilla

    CONTINGUT
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    • Ajuntament de Barcelona
    • Generalitat de Catalunya
    • Cobierno de España
    • +34 93 231 14 84
    • entreacte@aadpc.cat
    • publicitat@entreacte.cat
    • © 2025 Entreacte
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.