Dissabte 27 de setembre a les 19 h a l’estand La Revisteria tindrà lloc un col·loqui amb la participació de l’actriu i dramaturga Lara Díez Quintanilla i el periodista Manuel Pérez i Muñoz.
La Setmana del Llibre en Català acollirà la presentació d’Entreacte(s), el volum de dramatúrgia breu publicat per l’Institut del Teatre i l’editorial Comanegra. El llibre reuneix 25 peces de veus diverses i representatives del teatre català del segle XXI, i traça un mapa l’actual del boom de la dramatúrgia catalana.
L’acte tindrà lloc dissabte 27 de setembre a les 19 h a l’estand La Revisteria, ubicat al passeig Lluïs Companys (accés des d’Arc de Triomf, al lateral dreta).
La presentació consistirà en un diàleg obert entre l’actriu, directora i dramaturga Lara Díez Quintanilla, autora d’un dels textos del volum, i Manuel Pérez i Muñoz, periodista, director de la revista Entreacte i autor del pròleg.
Lara Díez Quintanilla és una de les cares més populars del Polònia (TV3), on ha donat vida a personatges com Isabel Díaz Ayuso, entre d’altres. Com a dramaturga i directora ha estrenat els textos Herència abandonada (Premi Crítica Serra d’Or 2018), Els sensespai, Eufòria, La nostra parcel·la i Plaer culpable, aquesta última en cartell del Teatre Goya. A l’antologia Entreacte(s) hi publica Mary, peça breu que homenatja la seva àvia des de l’humor i la tendresa. El text breu es va transformar en un muntatge en format de monòleg que es va veure a la Sala Flyhard i a l’Espai Texas, i actualment es troba de gira.
![]() | ![]() |
Manuel Pérez i Muñoz és també crític teatral i col·laborador d’El Periódico de Catalunya, entre altres mitjans, a més d’impulsor del llibre Entreacte(s), que neix amb voluntat de traçar un mapa generacional de la dramatúrgia catalana contemporània. Editat a partir dels textos publicats a la secció Autoria que cada número tanca la revista Entreacte, el llibre inclou obres d’autores i autors tan imprescindibles com Lluïsa Cunillé, Josep Maria Miró, Victoria Szpunberg, Marc Rosich, Cristina Clemente, Jordi Casanovas, Guillem Clua, Pau Miró, Helena Tornero, Denise Duncan, Llàtzer Garcia, Daniela Feixas Conte, Pere Riera, Marta Aran, Anna Maria Ricart Codina, Marc Artigau i Queralt, Jordi Prat i Coll, Lara Díez Quintanilla, Mercè Sarrias, Eu Manzanares, Jordi Galceran, Queralt Riera, Marta Buchaca i David Plana. Com a epíleg, tanca el volum a tall d’homenatge una obra de Josep Maria Benet i Jornet, Tovalloles de platja.
Hi participen: Lara Díez Quintanilla i Manuel Pérez i Muñoz
Organitza: APPEC, Revista Entreacte, Institut del Teatre i Comanegra
Llibre: Entreacte(s) (Institut del Teatre · Comanegra)
Marc: La Setmana del Llibre en Català 2025 (Passeig Lluís Companys, Barcelona)
Data: dissabte 27 de setembre a les 19 h a l’estand La Revisteria de l’APPEC (accés des d’Arc de Triomf, al lateral dreta).