Close Menu
Entreacte
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Nosaltres
    • Subscripcions a l’edició en paper
    • Publicitat
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Entreacte
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    Entreacte
    Estàs a:Inici»Entrades»Actualitat»Festivals»L'IF Barcelona reivindica el teatre d'objectes, visual i titelles
    Festivals

    L'IF Barcelona reivindica el teatre d'objectes, visual i titelles

    Aída PallarèsPer Aída Pallarès14 de novembre de 2016No hi ha comentaris2 Minuts de lectura
    David Espinosa

    10 dies, cinc artistes i una pila d’espectacles. Arriba una nova edició de l’IF Barcelona, el festival impulsat per Toni Rumbau per reivindicar i situar en el mapa escènic el teatre de titelles, ombres i d’objectes. El certamen, que tindrà lloc del 17 al 27 de novembre a l’Arts Santa Mònica, acull residències de David Espinosa, Enric Farrés, Xesca Salvà, Federica Porello i el col·lectiu BeAnotherLab. Cinc creadors i companyies d’interessos i recorreguts diversos que exposaran els seus projectes en una mostra oberta al públic. A més, del 17 al 20 de novembre els artistes estaran presents per explicar i manipular en viu les seves creacions.

    El festival If Barcelona pretén ser una plataforma per promoure el teatre de titelles, visual i d’objectes i per això planteja una estructura biennal centrada en l’alternança entre suport a la producció i exhibició. Els anys parells, el programa girarà al voltant de les residències de creació i, els senars, en canvi, es dedicaran a l’exhibició de les propostes desenvolupades durant l’any anterior. A més, hi participen artistes i creadors de diversos camps: plàstica, dansa, enginyeria i, fins i tot, realitat virtual. 

    El certamen, però, també compta amb espectacles per a tota la família. Enguany, els encarregats de descobrir el teatre de titelles als més menuts seran Núria Mestres i Néstor Navarro. Els dies 19 i 20 de novembre, Navarro presentarà Pipa, el titella meravella, un espectacle que recupera la tradició dels titelles de guant. Finalment, el 3 i 4 de desembre Mestres portarà els nens  A la gola del llop, un espectacle que  juga amb ombres, projeccions i paper arrugat per donar vida a una pila de personatges que ens ensenyaran a vèncer la por. 

    Publicitat
    actualitat festivals notícies Teatre d'objectes
    Comparteix. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
    Article anteriorSol Picó rep el Premio Nacional de dansa
    Següent Article Arrenca la VIII edició del festival Enmut al Cinema Maldà
    Aída Pallarès
    • Facebook
    • X (Twitter)

    Cultura o barbàrie. Coautora d'El carrer és nostre, entre d'altres.

    Articles Relacionats

    La participació, eix central de la 29a Fira Mediterrània de Manresa

    14 d'octubre de 2026

    A jugar: el TNT reivindica el risc de les noves tendències

    28 de setembre de 2026

    El Fitkam torna amb 25 propostes i una aposta reforçada als carrers de Montmeló

    22 de setembre de 2026
    Deixa un comentari Cancel Reply

    Publicitat
    No et perdis
    Actualitat 14 d'octubre de 2026

    La participació, eix central de la 29a Fira Mediterrània de Manresa

    Del 15 al 18 d’octubre, la cita reunirà 85 propostes artístiques –un 60% de les…

    ‘L’amor venia amb taxi’, ‘La mort i la primavera’ i ‘El barquer’ lideren les nominacions als Premis Butaca

    Relleus a Focus: Tania Brenlle dirigirà el Teatre Romea i Carme Tierz, La Villarroel

    Oriol Pla, Victoria Szpunberg, Àlex Ollé, Cabosanroque i Pol Guasch, Premis Nacionals de Cultura 2026

    Segueix-nos a les xarxes
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    On aconseguir Entreacte?
    Edició paper
    Núm 234 • Tardor 2026
    Publicitat

    L’única capçalera en català especialitzada en arts escèniques i audiovisuals. Entrevistes, reportatges, notícies, agenda... Tota la informació del sector del teatre, el cinema, les sèries i el doblatge a Catalunya.

    Editat per:
    AADPC
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Últims Articles

    La participació, eix central de la 29a Fira Mediterrània de Manresa

    ‘L’amor venia amb taxi’, ‘La mort i la primavera’ i ‘El barquer’ lideren les nominacions als Premis Butaca

    Relleus a Focus: Tania Brenlle dirigirà el Teatre Romea i Carme Tierz, La Villarroel

    CONTINGUT
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    • Ajuntament de Barcelona
    • Generalitat de Catalunya
    • Cobierno de España
    • +34 93 231 14 84
    • entreacte@aadpc.cat
    • publicitat@entreacte.cat
    • © 2026 Entreacte
    • Nosaltres
    • Subscripcions a l’edició en paper
    • Publicitat

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.

    imunify-bot-check