HÀLIA o rumba boja d’un peixater, fins al 28 de juny a la Sala Pangolí.
Després d’actuar a Y no quedará ninguno, d’Agatha Christie, a la Sala Ars, el Jose està immers en HÀLIA o rumba boja d’un peixater, obra de la seva companyia Dikanka Teatre, cofundada amb Ana Barjau. Es tracta d’un text d’autoria pròpia que també coprotagonitza amb Adriana Carpi, Foska Tasso i Paula Lúa.
Alhora, té un altre text a la recambra, Ars Sub Luna, que previsiblement estrenarà a finals d’any amb la directora Anna Sarrablo. En audiovisual, està esperant l’estrena del curt Siempre hay un monstruo, de Gastón Haag, gravat a Bilbao i actualment en postproducció.


