Close Menu
Entreacte
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Entreacte
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    Entreacte
    Estàs a:Inici»Entrades»Actualitat»Notícies»El Lliure de Pasqual acumula rècords
    Notícies

    El Lliure de Pasqual acumula rècords

    EntreactePer Entreacte8 de gener de 2015No hi ha comentaris1 Minut de lectura
    Foto: Manuel Pérez i Muñoz
    Foto de Família de la temporada 2014/15 del Teatre Lliure.

    No totes les notícies són dolentes en la gestió cultural, el Teatre Lliure de Lluís Pasqual ens té acostumats a bones marques i aquest 2014 no anava a ser una excepció. El Lliure, en les seves dues seus de Gràcia i Montjuïc, ha tancat el millor any de la seva història pel que fa al nombre d’espectadors (103.558), percentatge d’ocupació (88,8%) i recaptació total (1.293.343€).

    Les xifres s’expliquen gràcies a l’augment de públic que s’ha produït a Montjuïc, on s’ha arribat als 71.265 espectadors (8.622 més que l’any passat) i un 87,4% d’ocupació (gairebé 20 punts per sobre del 2013).

    La seu de Gràcia, per la seva banda, incrementa també espectadors fins els 32.293 espectadors (2.153 més que al 2013) i un 91,8% d’ocupació (7 punts per sobre de l’any passat).

    Els espectacles més vistos de l’exercici han estat Un enemic del poble (15.822 espectadors amb un 96% d’ocupació) i El caballero de Olmedo (13.034 espectadors i un 98,8% d’ocupació) pel que fa a Montjuïc, i Els dies feliços (6.741 espectadors i un 99,8% d’ocupació) i L’onada (5.633 espectadors amb un 98,1% d’ocupació) pel que fa a Gràcia.

    Publicitat
    Advertisement
    actualitat notícies Teatre Lliure
    Comparteix. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
    Article anteriorLlengua i cinema units pels Premis Llanterna
    Següent Article Àngels Bassas, finalista del Premi Josep Pla
    Entreacte
    • Web
    • Facebook
    • X (Twitter)

    Revista d'arts escèniques i audiovisuals de Catalunya. Des de 1988.

    Articles Relacionats

    Dagoll Dagom s’acomiada dels escenaris amb una última funció de ‘Mar i Cel’

    14 de juliol de 2025

    Mor Toni Cruz, productor televisiu i membre de La Trinca

    11 de juliol de 2025

    El FITT 2025 obre la temporada amb 18 espectacles que celebren la diversitat escènica

    10 de juliol de 2025
    Deixa un comentari Cancel Reply

    Publicitat
    Advertisement
    No et perdis
    Actualitat 14 de juliol de 2025

    Dagoll Dagom s’acomiada dels escenaris amb una última funció de ‘Mar i Cel’

    La companyia tanca cinquanta anys de trajectòria amb la represa del seu musical insígnia que…

    Mor Toni Cruz, productor televisiu i membre de La Trinca

    Grans idees, pressupostos petits

    El FITT 2025 obre la temporada amb 18 espectacles que celebren la diversitat escènica

    Segueix-nos a les xarxes
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    On aconseguir Entreacte?
    Edició paper
    Núm 229 • Estiu 2025
    Publicitat
    Advertisement

    L’única capçalera en català especialitzada en arts escèniques i audiovisuals. Entrevistes, reportatges, notícies, agenda... Tota la informació del sector del teatre, el cinema, les sèries i el doblatge a Catalunya.

    Editat per:
    AADPC
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Últims Articles

    Dagoll Dagom s’acomiada dels escenaris amb una última funció de ‘Mar i Cel’

    Mor Toni Cruz, productor televisiu i membre de La Trinca

    Grans idees, pressupostos petits

    CONTINGUT
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    • Ajuntament de Barcelona
    • Generalitat de Catalunya
    • Cobierno de España
    • +34 93 231 14 84
    • entreacte@aadpc.cat
    • publicitat@entreacte.cat
    • © 2025 Entreacte
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.