Close Menu
Entreacte
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Entreacte
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    Entreacte
    Estàs a:Inici»Entrades»Actualitat»Notícies»Obre ESART, la universitat del teatre a Barcelona
    Notícies

    Obre ESART, la universitat del teatre a Barcelona

    EntreactePer Entreacte7 de març de 2016No hi ha comentaris2 Minuts de lectura
    D'esquerra a dreta, Joan Maria Gual, director d'ESART, Xavier Chalé, SEO d'ESART, Berta Sureda, comissionada de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona, Santi Vila, conseller de Cultura, Toni Abad, president de Grup Montcau i Juanjo Puigcorbé, diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, durant la inauguració de Campus ESART Barcelona.

    Les arts escèniques compten a partir d’aquesta setmana amb una nova titulació universitària a Barcelona. ESART, l’Escola Superior Universitària de les Arts Escèniques, la Música i la Imatge, ha obert les seves portes amb la intenció d’oferir formació reglada en aquest camp, tot omplint un buit existent en sistema universitari català i espanyol. El campus, que complementarà l’oferta formativa dels batxillerats creatius del Centre d’Estudis de Sant Cugat, serà el primer de l’Estat en expedir titulacions oficials reconegudes i homologables en l’àmbit internacional.

    Vam detectar un buit en l’ensenyament reglat universitari de les arts escèniques, la música i la imatge, explicava el director del nou centre, Joan Maria Gual, en roda de premsa. Per omplir aquest buit, ESART s’ha adherit a la Bath Spa University del Regne Unit, tot adaptant els títols de grau universitari del país. De fet som una universitat anglesa a Barcelona, clarificà Gual.

    El campus està situat a l’antiga Escola Universitària de Treball Social de la Universitat de Barcelona, al carrer Còrsega, i compta amb sis plantes i més de 4.000 metres quadrats situats estratègicament entre els barris de l’Eixample i Gràcia. L’oferta formativa del centre, forjada des de criteris artístics però també pràctics i empresarials, anirà orientada a quatre grans àmbits: la música, la interpretació i la dansa. A aquestes disciplines principals s’hi afegiran les d’imatge i management, matèries del nosus graus que començaran a impartir-se a partir del curs 2016-17.

    Els alumnes que hi accedeixin gaudiran d’una cartera de professors constituïda per professionals de la interpretació, la música, la dansa i les indústries creatives. S’han revelat noms com els de Jordi Coca, Emma Vilarassau, Mario Gas, Xavier Marcé, Alejandro Abad, Àngels Bassas, Nil Fruitós o Arthur Bernstein (també director de desenvolupament internacional ESART).

    Més informació al web de Campus ESART.

    Publicitat
    Advertisement
    ESART formació notícies
    Comparteix. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
    Article anteriorMont Plans: Plenitud
    Següent Article Amb la paraula a la boca
    Entreacte
    • Web
    • Facebook
    • X (Twitter)

    Revista d'arts escèniques i audiovisuals de Catalunya. Des de 1988.

    Articles Relacionats

    Dagoll Dagom s’acomiada dels escenaris amb una última funció de ‘Mar i Cel’

    14 de juliol de 2025

    Mor Toni Cruz, productor televisiu i membre de La Trinca

    11 de juliol de 2025

    El FITT 2025 obre la temporada amb 18 espectacles que celebren la diversitat escènica

    10 de juliol de 2025
    Deixa un comentari Cancel Reply

    Publicitat
    Advertisement
    No et perdis
    Actualitat 14 de juliol de 2025

    Dagoll Dagom s’acomiada dels escenaris amb una última funció de ‘Mar i Cel’

    La companyia tanca cinquanta anys de trajectòria amb la represa del seu musical insígnia que…

    Mor Toni Cruz, productor televisiu i membre de La Trinca

    Grans idees, pressupostos petits

    El FITT 2025 obre la temporada amb 18 espectacles que celebren la diversitat escènica

    Segueix-nos a les xarxes
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    On aconseguir Entreacte?
    Edició paper
    Núm 229 • Estiu 2025
    Publicitat
    Advertisement

    L’única capçalera en català especialitzada en arts escèniques i audiovisuals. Entrevistes, reportatges, notícies, agenda... Tota la informació del sector del teatre, el cinema, les sèries i el doblatge a Catalunya.

    Editat per:
    AADPC
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Últims Articles

    Dagoll Dagom s’acomiada dels escenaris amb una última funció de ‘Mar i Cel’

    Mor Toni Cruz, productor televisiu i membre de La Trinca

    Grans idees, pressupostos petits

    CONTINGUT
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    • Ajuntament de Barcelona
    • Generalitat de Catalunya
    • Cobierno de España
    • +34 93 231 14 84
    • entreacte@aadpc.cat
    • publicitat@entreacte.cat
    • © 2025 Entreacte
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.