Close Menu
Entreacte
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Entreacte
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    Entreacte
    Estàs a:Inici»Entrades»Personatges»Bernat Cot, un Pirata cubanero
    Personatges

    Bernat Cot, un Pirata cubanero

    EntreactePer Entreacte4 de maig de 2020Actualitzat:4 de maig de 2020No hi ha comentaris1 Minut de lectura

    La seva primavera… si no fos pel Coronavirus

    Publicitat

    A finals de gener Bernat Cot encara corria pel Coliseum amb La tienda de los horrores, i al febrer va fer alguns bolos de Pel davant i pel darrere, però fa temps que tenia el cap a la primavera.

    L’havia d’encetar amb una estrena “a casa”. El 13 de març tenia previst presentar Boira a les orelles, amb Els Pirates Teatre, a El Maldà, un espectacle de creació que és alhora un projecte molt personal de la companyia, ja que tracta sobre la sordesa del seu escenògraf.

    A l’abril s’havia d’incorporar de nou a La Cubana (després de Gente Bien i Campanades de boda) per finalitzar la gira d’Adiós Arturo, que la temporada vinent el tornaria a portar al Coliseum.

    Publicitat
    Bernat Cot Boira a les orelles La Cubana Pirates Teatre
    Comparteix. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
    Article anteriorMontse Esteve, metadona incombustible
    Següent Article Maria Berenguer, afortunada i feliç
    Entreacte
    • Web
    • Facebook
    • X (Twitter)

    Revista d'arts escèniques i audiovisuals de Catalunya. Des de 1988.

    Articles Relacionats

    David Pintó, celebrar l’escena

    9 de juliol de 2025

    Enric Arquimbau, una veu que torna amb força

    5 de juliol de 2025

    Carolina Bianchi i l’art dels criminals

    3 de juliol de 2025
    Deixa un comentari Cancel Reply

    Publicitat
    Advertisement
    No et perdis
    Història 18 de juliol de 2025

    Autopenetració: un tomb per la figura d’Eugenio Barba i l’Odin Teatret

    La Virreina Centre de la Imatge mostra per primera vegada una retrospectiva crítica del treball…

    Balanços, denúncies i el vent de cara

    Entre escenaris i museus: fronteres conceptuals –i contractuals– de la hibridació

    Dagoll Dagom s’acomiada dels escenaris amb una última funció de ‘Mar i Cel’

    Segueix-nos a les xarxes
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    On aconseguir Entreacte?
    Edició paper
    Núm 229 • Estiu 2025
    Publicitat
    Advertisement

    L’única capçalera en català especialitzada en arts escèniques i audiovisuals. Entrevistes, reportatges, notícies, agenda... Tota la informació del sector del teatre, el cinema, les sèries i el doblatge a Catalunya.

    Editat per:
    AADPC
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Últims Articles

    Autopenetració: un tomb per la figura d’Eugenio Barba i l’Odin Teatret

    Balanços, denúncies i el vent de cara

    Entre escenaris i museus: fronteres conceptuals –i contractuals– de la hibridació

    CONTINGUT
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    • Ajuntament de Barcelona
    • Generalitat de Catalunya
    • Cobierno de España
    • +34 93 231 14 84
    • entreacte@aadpc.cat
    • publicitat@entreacte.cat
    • © 2025 Entreacte
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.