Close Menu
Entreacte
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Nosaltres
    • Subscripcions a l’edició en paper
    • Publicitat
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Entreacte
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    Entreacte
    Estàs a:Inici»Entrades»Actualitat»Anna Giribet, nova directora artística de FiraTàrrega
    Actualitat

    Anna Giribet, nova directora artística de FiraTàrrega

    Manuel Pérez i MuñozPer Manuel Pérez i Muñoz6 de novembre de 2018Actualitzat:6 de novembre de 2018No hi ha comentaris2 Minuts de lectura
    Anna Giribert

    Assumeix la responsabilitat després d’haver ocupat la plaça de tècnica de programació de la mostra targarina

    Publicitat

    S’acaba de dissipar el dubte sobre la direcció d’una de les mostres més importants del país. Anna Giribet i Argilès serà la nova directora artística de FiraTàrrega a partir de gener de 2019 i durant els pròxims 5 anys. La resolució del concurs públic aposta per la continuïtat en l’equip ja que Giribert havia estat la tècnica de programació de l’Àrea Artística de FiraTàrrega des de 2011, així com coordinadora del Màster de Creació en Arts de Carrer associat a la fira entre 2013 i 2015.

    Per cobrir la plaça que Jordi Duran va deixar al setembre després de l’última edició de la mostra targarina havien concorregut cinc candidatures. La resolució del concurs ha passat per una comissió tècnica de valoració amb representants de diverses administracions, equipaments i programacions.

    En aquest sentit, la comissió ha optat per aquesta candidatura al valorar l’excel·lència del projecte presentat on s’hi defensava una “sòlida línia discursiva i estètica centrada en els eixos del territori, les identitats, la política i la formació”, segons confirma FiraTàrrega en un comunicat.

    Giribet, que és llicenciada en Ciències Econòmiques (UB) i postgraduada en Direcció i Gestió d’Empreses, Institucions i Plataformes Culturals (UPF), prendrà possessió del càrrec a partir de l’1 de gener de 2019, s’encarregarà ja de la programació artística de la propera edició de FiraTàrrega que tindrà lloc del 5 al 8 de setembre.

    La seva missió serà la de elaborar una programació artística que “visualitzi i impulsi la creació escènica, especialment la de les arts de carrer”, a més de fomentar el perfil artístic, el caràcter internacional i comercial, i amb l’objectiu de mantenir el compromís amb els valors de la mostra de la capital de l’Urgell.

    Publicitat
    FiraTàrrega
    Comparteix. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
    Article anteriorLlarg camí cap a la normalitat
    Següent Article Comunicat de l’AADPC sobre la polèmica d”Àngels a Amèrica’
    Manuel Pérez i Muñoz
    • Facebook
    • X (Twitter)
    • Instagram
    • LinkedIn

    Periodista i director d'Entreacte, entre altres coses.

    Articles Relacionats

    Dansa Metropolitana posa el focus en l’espai públic amb 90 propostes i 73 funcions gratuïtes

    11 de febrer de 2026

    Els Premis Gaudí coronen ‘Frontera’ i reparteixen premis entre ‘Sirat’ i ‘Sorda’

    9 de febrer de 2026

    El TNC obre el concurs per escollir la nova direcció artística

    30 de gener de 2026
    Deixa un comentari Cancel Reply

    Publicitat
    No et perdis
    Audiovisual 17 de febrer de 2026

    Barcelona, la ciutat on els videoclips sempre roden

    La llum, l’arquitectura i l’energia urbana continuen fent de la capital catalana un escenari privilegiat per posar…

    El Mercat de les Flors obre la porta a noves veus

    Fidel Pallerols Rossell, gran debut

    Els fantasmes del passat i el teatre del present

    Segueix-nos a les xarxes
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    On aconseguir Entreacte?
    Edició paper
    Núm 231 • Hivern 2025/26
    Publicitat

    L’única capçalera en català especialitzada en arts escèniques i audiovisuals. Entrevistes, reportatges, notícies, agenda... Tota la informació del sector del teatre, el cinema, les sèries i el doblatge a Catalunya.

    Editat per:
    AADPC
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Últims Articles

    Barcelona, la ciutat on els videoclips sempre roden

    El Mercat de les Flors obre la porta a noves veus

    Fidel Pallerols Rossell, gran debut

    CONTINGUT
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    • Ajuntament de Barcelona
    • Generalitat de Catalunya
    • Cobierno de España
    • +34 93 231 14 84
    • entreacte@aadpc.cat
    • publicitat@entreacte.cat
    • © 2026 Entreacte
    • Nosaltres
    • Subscripcions a l’edició en paper
    • Publicitat

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.