Close Menu
Entreacte
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Entreacte
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    Entreacte
    Estàs a:Inici»Entrades»Espai sindical»Píndoles formatives. Cicle de xerrades pràctiques
    Espai sindical

    Píndoles formatives. Cicle de xerrades pràctiques

    Clara MarquinaPer Clara Marquina22 de juliol de 2014Actualitzat:25 de gener de 2024No hi ha comentaris2 Minuts de lectura
    © Arxiu AADPC

    Seguint la màxima d’unir esforços, l’AADPC ha creat juntament amb l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya, l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya i l’Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics un cicle de xerrades per donar resposta conjunta a aquestes necessitats i optimitzar recursos. Aquestes xerrades tenen un caràcter eminentment pràctic, amb una primera part teòrica desenvolupada per un especialista en la matèria, seguida d’una segona part pràctica, on artistes, companyies o entitats del sector exposen els seus casos i es genera un diàleg entre els assistents i els convidats a la xerrada. Tenen una durada màxima de 4 hores i són gratuïtes per a tots els associats.

    Fins al juny, s’han organitzat tres píndoles formatives, essent la primera “Mapa de festivals, fires i mercats de les arts escèniques a Catalunya” (dia 25 de març, Arts Santa Mònica), organitzada conjuntament amb el Servei de Desenvolupament Empresarial, que tenia com a  objectiu mostrar el panorama del sector de les arts escèniques dins del marc dels festivals, fires i mercats professionals existents a Catalunya; mentre que la segona, “Xerrada informativa sobre ajuts de l’OSIC” (dia 3 d’abril, Fabra i Coats), organitzada amb la col·laboració del Departament de Cultura, tenia com a finalitat respondre els dubtes generats per les bases de les subvencions. La tercera, “Eines de comunicació bàsica per a artistes i companyies d’arts escèniques”, va adreçar-se a tots aquells professionals amb projecte escènic propi que volguessin adquirir nocions bàsiques per comunicar-lo. Per la seva complexitat, aquesta píndola es va celebrar en dues sessions (“L’ABC de la comunicació”, a fi de treballar els dossiers artístics, comunicats de premsa, etc.; i “Comunica’t a través d’Internet”, una introducció al món de les plataformes 2.0). Ambdues sessions, gratuïtes per als associats i amb un preu de 5 € cada una per als participants aliens a les associacions, van incorporar activitats pràctiques i la revisió dels materials comunicatius dels assistents (dies 20 i 27 de maig, Fabra i Coats).

     

    Fins a finals d’any, està previst organitzar dues xerrades més: “Subvencions per a gires” i “Com negociar un contracte”. Dues temàtiques d’interès per als artistes professionals, amb les que desitgem proporcionar-los eines útils per a la seva feina. Aquest és, ni més ni menys, l’objectiu de les píndoles formatives.

    Publicitat
    espai sindical formació
    Comparteix. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
    Article anteriorLa indústria cultural llança un ultimàtum per l'IVA
    Següent Article El teatre dels temps de crisi a debat
    Clara Marquina

    Articles Relacionats

    L’Institut del Teatre ofereix formació especialitzada en arts escèniques a través de tres postgraus i un màster

    5 de juny de 2025

    Nova llei per als ensenyaments artístics: un horitzó incert, però prometedor

    8 de novembre de 2024

    Quin conveni col·lectiu de treball s’aplica als actors i les actrius per a produccions emeses per TVC?

    25 d'octubre de 2024
    Deixa un comentari Cancel Reply

    Publicitat
    Advertisement
    No et perdis
    Actualitat 1 de juliol de 2025

    El llibre ‘Entreacte(s)’, protagonista l’Obrador d’Estiu i Terrats en Cultura

    Del 16 al 18 de juliol, amb direcció de Marc Rosich i dins la programació…

    L’Obrador d’Estiu, el laboratori que va reinventar la Beckett, fa 20 anys

    Màrcia Cisteró guanya el 51è Premi Margarida Xirgu per una temporada d’or

    Canvi de pista: noves direccions per al gran circ escènic

    Segueix-nos a les xarxes
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    On aconseguir Entreacte?
    Edició paper
    Núm 229 • Estiu 2025
    Publicitat
    Advertisement

    L’única capçalera en català especialitzada en arts escèniques i audiovisuals. Entrevistes, reportatges, notícies, agenda... Tota la informació del sector del teatre, el cinema, les sèries i el doblatge a Catalunya.

    Editat per:
    AADPC
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Últims Articles

    El llibre ‘Entreacte(s)’, protagonista l’Obrador d’Estiu i Terrats en Cultura

    L’Obrador d’Estiu, el laboratori que va reinventar la Beckett, fa 20 anys

    Màrcia Cisteró guanya el 51è Premi Margarida Xirgu per una temporada d’or

    CONTINGUT
    • ACTUALITAT
    • PERSONATGES
      • ENTREVISTA
      • PERFIL
      • PROTAGONISTES
    • A FONS
    • AUDIOVISUAL
    • OPINIÓ
    • Ajuntament de Barcelona
    • Generalitat de Catalunya
    • Cobierno de España
    • +34 93 231 14 84
    • entreacte@aadpc.cat
    • publicitat@entreacte.cat
    • © 2025 Entreacte
    • Nosaltres
    • Edició Paper
    • Publicitat

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.